• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Nystartfinans, någon som blivit godkänd

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ralle

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
1 December 2013
Meddelanden
178
Mottagna reaktioner
109
Poäng
297
Mejla/ring och fråga dem. De svarar ganska snabbt på mejl. Säkerligen snabbare än att vänta in ett eventuellt svar i den här tråden.
 
M

Måndagsgäst

Gäst
Poäng: 0
Skriv gärna dina svar här. Det verkar vara få som provat dessa för det står inte mycket på forumet och jag är med väldigt nyfiken. Tack.
 
J

Japp

Gäst
Poäng: 0
Nån som fått igenom på nystartfinans som kan beskriva hur det går till hur lång tid det ta och hur dom sköter det?
Skickar man dom alla uppg?
Majlade min UC på måndag,blev uppringd på tisdag eftermidag...dem ställde frågor-svarade ärligt på frågorna.
Dem skulle kolla om dem uppgifterna som jag nämnde stämmer så dem återkommer...Efter en timme på tisdag kvällen(vid 18 tiden) blev uppringt igen och dem säger allt är ok ...vi skickar skulde brev.
På torsdag kommer skuldebrev,underskrivet skickar tillbaks...och via mejlet bifogar två senaste löne specif,foto på körkortet och bevis att sambo har inkomst(hennes senaste löne specif).
,,Fredag morgon får sms vi betalar ut lånet idag.
Vid 13. tiden pengarna på konto(har swedbank).
Vädigt snabbt och smidigt handlägning...ränta 21.7%,upplägningsavgift 695kr...
 
A

Anmärrrrkninge

Gäst
Poäng: 0
Hur stor summa sökte du på? Ska man ta med alla lån även dom som inte syns påuc eller är det bättre att inte ta med dom?
 
J

Japp

Gäst
Poäng: 0
Som tur(men det var saning)när dem frågade mig vilka lön har jag som inte syns svarade jag ett.Sedan läste jag här att man fick avslag pga att personen hade flera lån som inte syns på UC.
För att vara på säkra sidan borde du inte nämna skulderna som inte syns,tycker jag....Jag fick 55000kr.
 
1

18onde

Gäst
Poäng: 0
Fick du 55 tusen i handen och löste lånen själv eller hjälpte dom till med att lösa lån?




Som tur(men det var saning)när dem frågade mig vilka lön har jag som inte syns svarade jag ett.Sedan läste jag här att man fick avslag pga att personen hade flera lån som inte syns på UC.
För att vara på säkra sidan borde du inte nämna skulderna som inte syns,tycker jag....Jag fick 55000kr.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp